HKScan Oyj:n kansainvälisen kaupan johtajaksi on nimitetty KTM Paavo Liestalo. Liestalo aloittaa tehtävässään 10.5.2010 ja hänen vastuualueeseensa kuuluvat HKScanin vienti- ja tuontitoiminnot sekä Cross Border –asiakkuudet sekä vähittäiskauppa- että horeca-sektorilta. Paavo Liestalo raportoi Scan AB:n toimitusjohtajalle Denis Mattssonille, joka vastaa HKScanin kansainvälisestä kaupasta konsernitasolla.

Paavo Liestalo siirtyy HKScaniin Metsä Tissuen palveluksesta, jossa hän vastannut mm. Pohjois-Euroopan Consumer pehmopaperiliiketoiminnasta sekä viimeksi sen kuluttajatuotteiden markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä.

HKScan Oyj
Matti Perkonoja

toimitusjohtaja Matti Perkonoja, HKScan Oyj. Hänelle voi jättää soittopyynnön Marjukka Hujasen kautta p. 010 570 6218.

HKScan on Pohjois-Euroopan johtavia ruokayhtiöitä. Sen kotimarkkinoihin kuuluvat Suomi, Ruotsi, Baltia ja Puola. HKScan valmistaa, myy ja markkinoi sian- ja naudanlihaa, siipikarjatuotteita, lihavalmisteita ja valmiita ruokia lukuisilla tunnetuilla paikallisilla tuotemerkeillä. Asiakkaina ovat vähittäiskaupat ja suurkeittiöt sekä teollisuus- ja vientiasiakkaat. HKScan toimii yhdeksässä maassa ja sillä on noin 10 000 työntekijää. Liikevaihto vuonna 2009 oli 2,1 miljardia euroa.