HK Ruokatalo Oy keskittää lihan hankinnan ja alkutuotannon sekä rehukaupan yhteen yhtiöön vuoden 2011 alusta lähtien. Rehuyhtiö Lounaisfarmin ja HK Ruokatalon broileriketjun alkutuotannon tehtävät siirretään LSO Foodsiin. Samalla LSO Foodsin nimi vaihtuu HK Agriksi.

Tie sydämeen alkaa kotitilalta

Uusi HK Agri -nimi liittää alkutuotannon arvoketjun ja HK:n tuotemerkin tiiviimmin toisiinsa. Eläinten hyvä hoito, jäljitettävyys sekä tuoreus ovat HK:n tuotteiden kulmakiviä.

Alkutuotannon kiinteämpi yhteys loppuketjuun näkyy jatkossa myös HK Agrin missiossa ”Tie sydämeen alkaa kotitilalta”. Missiosta tulee myös HK Agrin tunnuslause.

HK Agrin visio on määritelty seuraavasti: ”Olemme halutuin markkinakanava. Tuotamme ainutlaatuista lisäarvoa alkutuotannon parhaana osaajana yhdessä kotitilan kanssa.” Visio kertoo tiiviistä yhteistyöstä sopimustilojen kanssa. Visio viestii myös yhtiön vahvaa uskoa omaan osaamiseen niin alkutuotannon kehittäjänä kuin logistiikan osaajanakin.

Henkilökunta jatkaa aiemmissa tehtävissään

HK Agrissa jatkavat LSO Foodsin, Lounaisfarmin ja HK Ruokatalon broileriketjun alkutuotannon tehtävistä tuttu henkilökunta. Myös yhteystiedot pysyvät ennallaan, joskin vuoden 2011 alusta nykyiset sähköpostit toimivat myös päätteellä @hkagri.fi.

Uudet hkagri.fi -verkkosivut ovat työn alla ja avautuvat kokonaisuudessaan alkuvuodesta.

LSO Foods Oy:n toimitusjohtaja Kari Tillanen. Soittopyynnön voi jättää Katja Toivasen kautta p. 050 395 7202.