HKScan Finland Oy on 20.12.2012 myynyt osuutensa lemmikkieläinruokia valmistavasta Best-In Oy:stä yhtiön toiselle omistajalle Atria Oyj:lle. HKScan Finland ja Atria ovat kumpikin olleet vuonna 2002 perustetun Best-In Oy:n omistajia 50 prosentin osuudella. Yrityskaupan jälkeen Best-In Oy on kokonaisuudessaan Atria Oyj:n omistuksessa.

Osapuolet ovat sopineet, ettei kauppahintaa julkisteta.

Best-In Oy sijaitsee Kuopiossa ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 5,2 miljoonaa euroa. Yritys työllistää 19 henkilöä ja sen tuotemerkit ovat Best-In, Hubert ja CAT.

HKScan Finlandin toimitusjohtaja Anne Mere.
Hänelle voi jättää soittopyynnön Marjukka Hujasen kautta p. 010 570 6218.

HKScan on Pohjois-Euroopan johtavia ruokayhtiöitä. Sen kotimarkkinoihin kuuluvat Suomi, Ruotsi, Tanska, Baltia ja Puola. HKScan valmistaa, myy ja markkinoi sian- ja naudanlihaa, siipikarjatuotteita, lihavalmisteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaita ovat vähittäiskauppa-, Food Service-, teollisuus- ja vientisektorit. Liikevaihto vuonna 2011 oli 2,5 miljardia euroa ja työntekijöitä noin 11 400.
www.hkscan.com