Takaisinveto

Allergeenivirhe:

Erä HK Kabanossi Grillibalkania ja Popsi Grillinakkia saattaa sisältää jäämiä maidosta ja soijasta

Erä HK Kabanossi Grillibalkania (400 g, vkp 2.2.2019) ja Popsi Grillinakkia (300 g, vkp 2.2.2019) saattaa sisältää jäämiä maidosta ja soijasta. Pakkausmerkintöjen mukaan tuotteet eivät sisällä maitoa tai soijaa. Allergeeniriskin vuoksi HKScan vetää kyseiset tuote-erät markkinoilta.

Tuotteet ovat muuten laadultaan moitteettomia, eivätkä aiheuta haittaa henkilöille, joilla ei ole allergiaa.

Virheellisten tuote-erien tiedot:

HK KABANOSSI GRILLIBALKAN

• pakkauskoko: 400 g

• tuotenumero: 5253

• EAN-koodi: 6409100052539

• VKP: 2.2.2019

POPSI GRILLINAKKI

• pakkauskoko: 300 g

• tuotenumero: 6091

• EAN-koodi: 6409100060916

• VKP: 2.2.2019

Virheelliset tuotteet voi palauttaa siihen myymälään, josta tuote on ostettu.

Kuluttajat voivat kysyä lisätietoja arkisin klo 10-14 HKScanin kuluttajapalvelusta, jonka maksuton puhelinnumero on 0800 05450. Kuluttajapalvelu vastaa kysymyksiin myös HK:n Facebook-kanavalla ja Twitterissä arkisin klo 8-20.

HKScan pahoittelee virhettä.

HKScan Finland Oy

Lisäkysymyksiin vastaa: Anne Paloranta, Laatujohtaja Suomessa

Yhteydenotot: HKScan Media Service Desk puh. 010 570 5700 tai sähköposti communications@hkscan.com

HKScan on pohjoismainen liha- ja ruokayhtiö. Yli 7 300 ammattilaistamme palvelevat maailman vaativimpia kuluttajia ja varmistavat laadun koko tuotantoketjussamme – tilalta haarukkaan.  HKScan valmistaa, markkinoi ja myy korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa sekä lihavalmisteita ja aterioita vahvoilla tuotemerkeillä, kuten HK®, Scan®, Rakvere®, Kariniemen®, Rose®, Pärsons® ja Tallegg®. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2017 HKScanin liikevaihto oli 1,8 miljardia euroa. Yhtiö on Euroopan johtavia liha- ja ruokayhtiöitä.