Oikea pakkauskoko on asia, jolla pystytään helpottamaan ruokahävikin vähentämistä. Tämä näkyy muun muassa HK PizzaTOP -uutuuksissa, joissa yhdestä pussista saa helposti täytteet suosikkipizzaan. HK Amerikan pekoni® - tuttu klassikko - saa tuplapakkauksen, joka mahdollistaa aina omaan tarpeeseen sopivan käyttömäärän, olipa se pieni tai suuri.

Maukasta ja helppoa – HK nopeat suikaleet

Uutuus HK Viljaporsaan Gyros nopea fileesuikale on kevyt, helppo ja nopea valmistaa. Välimerellisessä gyros-mausteessa on mm. oreganoa, timjamia, korianteria ja valkosipulia tasapainoisena kokonaisuutena. Kun paistettujen suikaleiden lisäksi keittää esimerkiksi riisiä, on ateria valmis. Suikaleet sopivat erinomaisesti täytteeksi myös street food -annoksiin: pitaleipiin, hot dogeihin tai tacoihin.

Aidot savusaunaleikkeleet ovat todellisia artesaanituotteita!

Aidossa savusaunassa savustetut ja pitkään kypsytetyt, mureat kokolihaleikkeleet valmistetaan suomalaisesta porsaanlihasta. HK Aito Savusauna savufilee ja HK Aito Savusauna savukinkku kypsyvät lempeässä leppäsavussa pitkään, jopa 6-8 tuntia. Molempien tuotteiden lihapitoisuus on 95%.

HK PizzaTOP -uutuudet: Suosikkipizza yhdestä pussista!

Jopa 57 % kuluttajista haluaa helpottaa ruoanvalmistusta käyttämällä puolivalmisteita*). Myös ruokahävikin vähentämiseen kiinnitetään huomiota ja HK PizzaTOP on tähän passeli ratkaisu, kun suosikkipizzan täytteen saa yhdestä pussista. HK tuo markkinoille kolme suosittua täytettä pizzoihin. Tuotesarjan nimi on HK PizzaTOP. HK PizzaTOP Bolognese sisältää kypsää maustettua liharouhetta suomalaisesta porsaan- ja naudanlihasta. Lihalle lisää makua ja mehevyyttä antavat savupekonikuutiot. Mukana on pizzan viimeistelyyn sopiva BBQ-kastike erillisessä pussissa. HK PizzaTOP Havaiji on valmis kokonaisuus suomalaisten suosikkipizzan valmistukseen: kotimaista kinkkua lastuiksi vuoltuna ja pieneksi kuutioitua ananasta. HK PizzaTOP Kebab on kypsä käyttövalmis kebablastu herkkupizzan täytteeksi. Mukana on pizzan viimeistelyyn sopiva tulinen kastike erillisessä pussissa.

Klassikkopekonin kätevä tuplapakkaus

HK Amerikan Pekoni® Tuplapakkaus tuo käyttömukavuutta ja vähentää ruokahävikkiä. Siitä saa sopivan kerta-annoksen niin pieniin kuin suuriinkin talouksiin: käytä vain pakkauksen toinen osa, kun pekonitarve on pienempi tai molemmat, kun iskee kunnon pekonihimo tai kun syöjiä on enemmän. Helppoa ja kätevää.Klassikkoherkku Amerikan Pekoni® historiasta ja nykypäivästä on lisätietoa osoitteessa: www.hk.fi/tuotteet/pekoni/

Lisää vihreää lautaselle – uusia tulokkaita valmisateria- ja välipalahyllyyn

HK Vihreät Kasvisburgeri on tuttu välipala vegaanisena versiona. Maukkaan sämpylän päällä on ripoteltuna seesamin- ja unikonsiemeniä ja välissä on herneestä ja härkäpavusta valmistettu pihvi. Lisää kastikkeet ja lisäkkeet oman maun mukaan. HK Vihreät Kasvispullat ja muusi on kotoisa ateria kasvisversiona. Siinä yhdistyvät maukas kasviproteiinipyörykkä, kermainen kastike ja aito perunamuusi.HK Vihreät on vastaus kuluttajien toiveisiin maukkaista ja mehevistä kasviproteiinituotteista, joissa maun tai koostumuksen suhteen ei tarvitse tehdä kompromisseja. Tuotteet on suunnattu kuluttajille, jotka haluavat lisätä kasvipohjaisten tuotteiden käyttöä helpolla ja tutulla tavalla.

*) Suomi Syö 2019, Taloustutkimus Oy

Linkki kuviin:

•    Markus Gotthardt, HKScanin Suomen kaupallinen johtaja, puh. 010 570 2851, markus.gotthardt@hkscan.com
•    HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

www.hkscan.com www.hk.fi

#hookoo #ainakotimaista #ruokailoa
Twitter @HKScanFinland
IG @hk_fi

Ruokaa, joka tekee hyvää

HKScan tekee vastuullista ja herkullista ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella ja vastuullisuus on aitoja tekoja koko arvoketjussa sekä jatkuvaa parantamista. Lihan kestävästä tuotannosta HKScan huolehtii yhdessä sopimustuottajiensa kanssa. Kaikki HK® ja Kariniemen® -merkkisissä tuotteissa käytetty liha on aina suomalaista.

HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian- ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®.  Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,7 miljardia euroa.