Via®-sarja kasvaa syksyllä laadukkailla valmisateriahyllystä myytävillä tuorekeitoilla. Täysin uudenlainen, ruokaisa tuorekeitto on valmistettu Eurassa suomalaisesta valmiiksi kypsennetystä lihasta ja tuoreista kasviksista. Tuoreiden kasvisten ansiosta keitto on raikkaan näköinen ja siinä on rapsakka suutuntuma.

Ateria on hetkessä valmis: Lisää vain noin 2 dl kiehuvan kuumaa vettä purkin reunassa olevaan merkkiin asti, anna tekeytyä pari minuuttia ja nauti suoraan pikarista. Kaikki ainekset ovat valmiina pikarissa, joten erillisiä pikkupakkauksia ei tarvita. Keitot pakataan helposti kierrätettävään muovipikariin, jota irrotettava kartonkinen vyöte tukee. Tällä ratkaisulla pikarin muovin määrää on saatu vähennettyä.

Fresh, mikä soppa!

Makuja on kaksi: Naudanliha-nuudeli ja Kana-couscous. Ramen-tyylisen Via Tuore Naudanliha-nuudelikeiton sydän on maukas liemi, joka höystetään tuoreilla lisukkeilla. Keitossa on nuudelia, kotimaista kypsää naudanlihaa, tuoretta savoijinkaalia, porkkanaa, suomalaista kananmunaa ja wakamea sekä ramen-tahnaa, joka muodostaa veden kanssa tumman täyteläisen liemen.

Via Tuore Kana-couscouskeitto on runsaan ruokaisa. Pohjoisafrikkalaiseen tapaan maukkaan couscousin seurana on kotimaista kypsää kanaa, tuoretta pinaattia, porkkanaa ja maissia. Lisäproteiinia tulee kikherneistä ja sopivasti jytyä harissa-tahnasta.

• Via Tuorekeitto Naudanliha-nuudeli 160 g

• Via Tuorekeitto Kana-coucous 145 g
    Kuluttajahinta n. 3,20 €

Lisätietoja tuotteesta:

Aterioiden ja välipalojen kategoriapäällikkö Laura Parkkinen, HKScan Suomi, puh. 044 5152 348, laura.parkkinen@hkscan.com

Via-kokit ovat ruokareissanneet maailmalla, jotta he voisivat valmistaa maailman parhaat reseptit täällä Suomessa. Kaikki herkulliset Via-ateriat löydät osoitteesta: viamaailma.fi

Linkki kuviin:

• Markkinointijohtaja Mikko Järvinen, HKScan Suomi, puh. 010 570 2381, mikko.jarvinen@hkscan.com

• HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai communications@hkscan.com

www.hkscan.com
www.viamaailma.fi

#viamaailma #hyvääonilosyödä

IG @viamaailma

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Baltia ja Tanska. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via® Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose™. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2020 oli lähes 1,8 miljardia euroa.