HKScan Finland on liittynyt osaksi Food Service- ja teollisuusasiakkaille tarkoitettua VALO Tilauspalvelu™ -verkkokauppaa. Helppokäyttöinen uusi kanava on tarkoitettu HKScanin kanssa asiakassuhteessa oleville ammattikeittiöasiakkaille. Palvelu on osoitteessa www.valotilaus.fi. HKScanin asiakaspalvelu ja hkshop.fi -nettitilauspalvelu jatkavat toimintaansa normaalisti uuden palvelun rinnalla.

Ammattikeittiöille suunnattu tilauspalvelu verkossa

VALO Tilauspalvelu™ -verkkokaupasta voi tilata HKScan Finlandin tuotevalikoiman ammattikeittiöille suunnattuja tuotteita. Palvelu tarjoaa käyttäjilleen tehokkaita työkaluja ja kuluttajaverkkokaupoista tuttua helppoutta, jonka lisäksi asiakkaat voivat selata palvelussa tuotteita tuotekuvien avulla, käyttää helppokäyttöistä hakua tai lisätä tuotteita suoraan nimellä tai tuotenumerolla. Palveluun on rakennettu tilaus-toimituskalenteri, jonka avulla asiakkaat voivat suunnitella tulevia toimituksiaan. Valmiit tilauspohjat helpottavat ja nopeuttavat käyttäjien työtä ja niiden avulla toistuvat tilaukset pystytään tekemään vaivattomasti.

Yksi verkkokauppa, useiden elintarvikeyritysten tuotteita

VALO Tilauspalvelu™, on Valion keväällä 2014 lanseeraama ja Food Service- ja teollisuusasiakkaille tarkoitettu verkkokauppa, jossa on mukana useita elintarvikealan toimittajia. Palvelu kokoaa yhteen paikkaan laajan valikoiman eri yritysten tuotteita sekä mm. uutuudet, tuotetiedot ja kuormakirjat. Asiakkaat voivat tilata samasta palvelusta kaikkien palvelussa mukanaolevien yritysten tuotteita, joiden kanssa sillä on sopimus ja tuotteet toimitetaan asiakkaille yhdessä kuormassa. HKScan Finland on neljäs mukaan liittynyt yritys.

Lisätiedot:

Johtaja Sari Palokangas, HKScan Finland Oy, Away from Home, p. 010 570 2230.

HKScan on johtava pohjoismainen lihaosaaja. Konsernimme myy, markkinoi ja valmistaa korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. HKScanin liikevaihto on n. 2,1 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 7 700. Yhtiö on Euroopan johtavia lihayrityksiä.