Kariniemen® suosittua Minuuttipihvi® -sarjaa on syksyn aikana laajennettu maistuvalla leivitetyllä minuuttipihvillä. Lyhyessä ajassa hittituotteeksi noussutta Kariniemen Kananpojan Minuuttipihvi® leivitetty on paneroitu gluteenittomalla maissirouheella. Se tekee paistettaessa pihville erityisen rapean pinnan. Leivitetty Minuuttipihvi valmistuu kätevästi pannulla tai uunissa.

Kana-ateria valmistuu helposti myös Kariniemen Kananpojan sisäfileepihveistä. Kariniemen Kananpojan Sisäfileepihvi hunajainen chili saa makunsa juoksevasta hunajasta ja ripauksesta lempeää chiliä.

Uunivalmiit maistuvat koko perheelle

Kariniemen uunivalmiit tuovat kotikeittiöön maailman tunnetuimpia makuja, jotka johdattavat meidät Aasian lämpimään keittiöön. Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Kanapata Tikka Masala, tuo intialainen kanaklassikko maistuu varmasti koko perheelle. Herkkusuille napostelunälkään tarjolla on uunivalmiit Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Siipi Peach Sriracha ja Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Koipipala Sticky Chicken. Niitä on mukava dippailla tai valmistaa vaikka kokonaisen kana-aterian. Reilusta pakkauskoosta riittää syötävää useammallekin.

Kariniemen uunivalmiissa tuotteissa on uuninkestävä, kierrätettävä kartonkirasia. Valmistus on helppoa ja vaivatonta. Kansi pois ja vuoka uuniin.

Katso maukkaat kanareseptit: kariniemen.fi/reseptit

Tuotekuvat:
Kariniemen Kananpojan Minuuttipihvi® leivitetty 600 g
Kariniemen Kananpojan Sisäfileepihvi hunajainen chili 500 g
Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Kanapata Tikka Masala 700 g
Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Siipi Peach Sriracha n. 1,3 kg
Kariniemen Kananpojan Uunivalmis Koipipala Sticky Chicken n. 1,5 kg

• HKScan Media Service Desk puh. 010 570 5700, communications@hkscan.com

• www.kariniemen.fi #kariniemen #kariniemenkotitila IG @kariniemenkotitila

HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan  vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian- ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,7 miljardia euroa.