Via-sarjan makumaailma laajenee Japaniin, kun tuomme kesäjaksoon Via Kanaa Teriyakikastikkeessa -aterian. Japanista Havaijin kautta maailmalle jalostunut teriyaki tarkoittaa kiiltävää ja paahdettua. Versiomme klassikosta sisältää suomalaista broileria, munanuudelia ja kasviksia maukkaassa soijapohjaisessa kastikkeessa, jossa on vivahteita inkivääristä ja valkosipulista. Ja kaikki tämä ilman säilöntäaineita. Nauti ruokahetkestäsi!

Via-tuotteet valmistetaan aina parhaista raaka-aineista. Via sopii erityisen hyvin niille, jotka haluavat syödä hyvin ja terveellisesti kiireessäkin autenttisista makumaailmoista nautiskellen. Bon appétit!

Linkki kuviin:

•    Markkinointijohtaja Mikko Järvinen, HKScan Suomi, puh. 010 570 2381, mikko.jarvinen@hkscan.com
•    HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

www.hkscan.com
www.viamaailma.fi
#viamaailma #hyvääonilosyödä
IG @viamaailma

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Baltia ja Tanska. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via® Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2020 oli lähes 1,8 miljardia euroa.