Kolmella neljän henkilön seurueella on mahdollisuus yöpyä teltassa Olympiastadionin kentällä heinäkuun lopulla, 26. – 27.7.2021. Olympiastadion muuttuu yhdeksi yöksi HK® Stadion-Camping -alueeksi. Omia retkieväitä ei tarvitse ottaa mukaan, sillä telttailijat saavat ruoanlaittajaksi huippukokki Kari ”Kape” Aihisen, joka grillaa yöpyjille herkullisen päivällisen. Illan päätähtenä ovat luonnollisesti HK Camping® -makkarat, jotka saapuvat stadionille yllätyskuljetuksella. Telttailijat arvotaan halukkaiden joukosta. Arvontaan voi osallistua hk.fi -sivulla 14.7. asti. Tapahtuma järjestetään terveysturvallisesti viranomaisten koronarajoituksia ja -suosituksia noudattaen.

Telttailijat arvotaan HK Stadion-Camping -tapahtumaan

Kolmella neljän henkilön seurueella on mahdollisuus viettää ikimuistoinen telttayö Helsingin Olympiastadionilla 26. – 27.7.2021. Teltat pystytetään yöpyjiä varten valmiiksi stadionin kenttäalueelle. Mukaan riittää oma makuupussi ja -alusta sekä ripaus seikkailumieltä. Telttailijaksi voi ilmoittautua hk.fi -sivulla heinäkuun 14. päivään asti. Halukkaiden joukosta arvotaan kolme seuruetta.

• HKScan on ikonisella HK-brändillään yksi Olympiastadionin pääyhteistyökumppaneista. Tämä antaa meille mahdollisuuden tarjota tämä hauska tapahtuma kolmelle perheelle tai seurueelle. Monipuolisena ruokatalona tarjoamme tietysti myös herkullisen aterian telttailijoille. Päivällistarjoilut tulee grillaamaan HK-brändin keulakuvana toimiva ravintoloitsija ja keittiömestari Kari ”Kape” Aihinen, kertoo HKScanin Suomen markkinointijohtaja Mikko Järvinen.

HK Camping® -makkarat tulevat stadionille yllätyskyydillä

HK Camping on grillauksen uranuurtaja Suomessa. Jo vuonna 1967 markkinoille tullut Camping-grillimakkara löysi nopeasti tiensä suomalaisten suosikkiherkuksi. Koko Suomi on tullut camping-alueeksemme, nyt myös Olympiastadion. Campingille kuuluu tietysti Camping.

• HK Stadion-Camping -tapahtuman herkullisen grilliaterian päätähtenä ovat tietysti HK Camping -grillimakkarat. Jo 54 vuoden ajan ne ovat olleet mukana suomalaisten telttaretkissä, eläen aina ajassa mukana. Niin nytkin. Grillimakkarat saapuvat stadionille kuljetuksella, joka tässä vaiheessa on vielä salaisuus, kertoo Järvinen.

Uudistunut Olympiastadion on täydellinen kumppani HK:lle: klassinen mutta moderni, luotettava ja laadukas. Nämä ovat meille yhteisiä arvoja.

• Lähtökohtanamme ovat luonnollisuus, vastuullisuus, terveellisyys ja hyvä maku. Haluamme tarjota maistuvampaa elämää – tänään ja huomenna sekä varmistaa laadun kaikessa mitä teemme tilalta kuluttajalle, kiteyttää Järvinen.

Kuva:

HK Camping® -grillimakkara tuotekuva

Instagram:     @hk_fi #hookoo #campingmakkara #ruokailoa
Facebook:     @HKHooKoo
Twitter:     @HKScanFinland #hookoo #ruokailoa

www.hk.fi

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Baltia ja Tanska. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2020 oli lähes 1,8 miljardia euroa.