HK Lihapyörykät ja muusi (300 g) valmistuksessa on käytetty sinappia. Tästä raaka-aineesta ei ole merkintää pakkauksessa, jonka vuoksi HKScan vetää kyseiset tuotteet pois markkinoilta.

Tuotteet ovat muuten laadultaan moitteettomia, eivätkä aiheuta haittaa henkilöille, joilla ei ole yliherkkyyttä sinapille.

Virheellisten tuote-erien tiedot:

HK LIHAPYÖRYKÄT JA MUUSI
-    pakkauskoko: 300 g
-    tuotenumero: 7360
-    EAN-koodi: 6409100073602
-    VKP: kaikki tuote-erät, joiden vkp on 11.5. tai aiemmin

Virheellisen tuotteen voi palauttaa siihen myymälään, josta tuote on ostettu.

Kuluttajat voivat kysyä lisätietoja arkisin klo 10-14 HKScanin kuluttajapalvelusta, jonka maksuton puhelinnumero on 0800 05450. Kuluttajapalvelu vastaa kysymyksiin myös HK:n Facebook-kanavalla ja Twitterissä arkisin klo 8-16.

HKScan pahoittelee virhettä.

HKScan Finland Oy

• Anne Paloranta, Laatujohtaja HKScan Finland Oy, p. 010 570 2367, anne.paloranta@hkscan.com
  • HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700, communications@hkscan.com